Szkolenie w zakresie doskonalenia zawodowego dla kelnerów
Zakres szkolenia:
Profesjonalne wykonywanie zawodu kelnera, ze względu chociażby na jego bardzo usługowy charakter wymaga stałego doskonalenia zawodowego. Uczestnicy naszych szkoleń pogłębiają wiedzę i podnoszą umiejętności w zakresie fachowej, kompleksowej obsługi konsumenta w zakładach gastronomicznych, a także podczas wszelkiego rodzaju konferencji, targów, bankietów, czy przyjęć okolicznościowych. W procesie szkoleniowym zwracamy szczególną uwagę na kształtowanie zasad etyki i kultury zawodowej, prawidłowych postaw, nawyków, sposobu komunikowania się i reagowania na życzenia konsumenta. Nie zapominamy również o doskonaleniu umiejętności wydatnie wpływających na rachunek ekonomiczny przedsiębiorstwa gastronomicznego - uczymy zasad kreowania pozytywnego wizerunku firmy oraz technik skutecznej sprzedaży.
Metodyka zajęć:
Część teoretyczna - wykłady z elementami konwersatorium
Część praktyczna - prezentacja prowadzona przez wykładowcę, indywidualne ćwiczenia
Rozkład czasu pomiędzy wykłady i zajęcia warsztatowe jest uzależniony od stopnia umiejętności zawodowych kursantów.
Organizacja szkolenia:
Dla każdego zlecenia opracowujemy optymalny szczegółowy program zajęć. W tym celu analizujemy oczekiwania i potrzeby potencjalnego zleceniodawcy oraz sprawdzamy kwalifikacje przyszłych uczestników szkolenia.
Ramowy program szkolenia:
Sylwetka kelnera
Kultura pracy
Etyka zawodu
Wrażenie estetyczne
Organizacja pracy kelnera
Stanowisko pracy
Zasady współpracy z pozostałymi działami
Znajomość karty menu
Przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi gości
Formy i techniki obsługi gościa
Technika przenoszenia naczyń i tac
Przygotowanie stołu do podawania posiłku
Podawanie potraw
Śniadania
Zakąski
Zupy
Drugie dania
Desery
Serwis a la carte
Przyjęcia okolicznościowe, bankiety zasiadane i w formie stojącej
Serwis konferencyjny
Podawanie napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych gorących i zimnych
Pozostałe funkcje kelnera
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Kelner jako "sprzedawca"
Techniki sugestywnej sprzedaży
Skuteczna komunikacja z gościem
Kelner jako doradca kulinarny
Realizacja dodatkowych usług
Psychologiczne aspekty obsługi gości
Specyfika postaw poszczególnych typów gości
Zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
Postępowanie w przypadku reklamacji i zażaleń
Odstępstwa od reguł, standardów
FISZKA INFORMACYJNA
Szkolenie w zakresie doskonalenia zawodowego dla kelnerów
W tym miejscu przedstawiliśmy Państwu jedynie wstępne informacje na temat tego, co możemy zaoferować w zakresie szkoleń dla kelnerów.
Dla każdego zlecenia opracowujemy indywidualną ofertę, zawierającą szczegółowy, optymalny program zajęć. W tym celu analizujemy wraz z potencjalnym zleceniodawcą oczekiwania i zakładane efekty, jakie ma przynieść szkolenie oraz sprawdzamy kwalifikacje przyszłych uczestników szkolenia.
Ustalenie konkretnego terminu szkolenia pozostawiamy do wyboru i uzgodnienia przez Zamawiającego, starając się za każdym razem maksymalnie dostosować do postawionych wymagań.
Pracujemy według autorskich, ustalonych procedur, które wytyczają jakość naszych szkoleń zamkniętych.
Zapraszamy do kontaktu z nami i konsultacji na temat szkolenia w zakresie doskonalenia zawodowego dla kelnerów.
Chętnie przygotujemy dla Państwa odpowiednią ofertę szkolenia.