Cel szkolenia
Podniesienie kwalifikacji zawodowych poprzez doskonalenie organizacji i techniki pracy, w szczególności:
- poznanie nowych metod i technik pracy
- doskonalenie kultury obsługi
- kształtowanie postawy etyczno-moralnej
- opanowanie sztuki rozmowy z gościem
- doskonalenie umiejętności zachowania się w sytuacjach szczególnych
- zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych, w tym bhp i p. poż.
Zapytaj o ofertę
Zadzwoń 602 243 808 lub skorzystaj z formularza
Metodyka zajęć
Wykład, warsztaty, analiza filmu instruktażowego.
Organizacja szkolenia
Dla każdego zlecenia opracowujemy optymalny szczegółowy program zajęć. W tym celu analizujemy oczekiwania i potrzeby potencjalnego zleceniodawcy oraz sprawdzamy kwalifikacje przyszłych uczestników szkolenia.
Ramowa tematyka szkolenia
- Organizacja i technika pracy służby pięter
- Podstawowe role i obowiązki służby pięter
- Psychologiczne aspekty obsługi gości
- Etyka w zawodzie
- Podstawy prawne dotyczące pracy w służbie pięter w zakładzie hotelarskim
Fiszka informacyjna
W tym miejscu przedstawiliśmy Państwu jedynie wstępne informacje na temat tego, co możemy zaoferować w zakresie szkoleń dla służby pięter.
Dla każdego zlecenia opracowujemy indywidualną ofertę zawierającą szczegółowy, optymalny program zajęć. W tym celu analizujemy wraz z potencjalnym zleceniodawcą oczekiwania i zakładane efekty, jakie ma przynieść szkolenie oraz sprawdzamy kwalifikacje przyszłych uczestników szkolenia.
- Ustalenie konkretnego terminu szkolenia pozostawiamy do wyboru i uzgodnienia przez Zamawiającego, starając się za każdym razem maksymalnie dostosować do postawionych wymagań.
- Pracujemy według autorskich, ustalonych procedur, które wytyczają jakość naszych szkoleń zamkniętych.
Chętnie przygotujemy dla Państwa odpowiednią ofertę szkolenia.
Zapytaj o ofertę