Szkolenie pierwsza pomoc w hotelach i restauracjach

Cel szkolenia

Podniesienie kwalifikacji zawodowych poprzez doskonalenie organizacji i techniki pracy, w szczególności:

  • poznanie nowych metod i technik pracy
  • doskonalenie kultury obsługi
  • kształtowanie postawy etyczno-moralnej
  • opanowanie sztuki rozmowy z gościem
  • doskonalenie umiejętności zachowania się w sytuacjach szczególnych
  • zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych, w tym bhp i p. poż.

 

Zapytaj o ofertę

Zadzwoń 602 243 808  lub skorzystaj z formularza

Metodyka zajęć

Wykład, warsztaty, analiza filmu instruktażowego.

Organizacja szkolenia

Dla każdego zlecenia opracowujemy optymalny szczegółowy program zajęć. W tym celu analizujemy oczekiwania i potrzeby potencjalnego zleceniodawcy oraz sprawdzamy kwalifikacje przyszłych uczestników szkolenia.

Ramowa tematyka szkolenia

  1. Organizacja i technika pracy służby pięter
  2. Podstawowe role i obowiązki służby pięter
  3. Psychologiczne aspekty obsługi gości
  4. Etyka w zawodzie
  5. Podstawy prawne dotyczące pracy w służbie pięter w zakładzie hotelarskim

 

Fiszka informacyjna

Szkolenie w zakresie doskonalenia zawodowego dla kierowników i pracowników służby pięter

W tym miejscu przedstawiliśmy Państwu jedynie wstępne informacje na temat tego, co możemy zaoferować w zakresie szkoleń dla służby pięter.

Dla każdego zlecenia opracowujemy indywidualną ofertę zawierającą szczegółowy, optymalny program zajęć. W tym celu analizujemy wraz z potencjalnym zleceniodawcą oczekiwania i zakładane efekty, jakie ma przynieść szkolenie oraz sprawdzamy kwalifikacje przyszłych uczestników szkolenia.

 
  • Ustalenie konkretnego terminu szkolenia pozostawiamy do wyboru i uzgodnienia przez Zamawiającego, starając się za każdym razem maksymalnie dostosować do postawionych wymagań.
  • Pracujemy według autorskich, ustalonych procedur, które wytyczają jakość naszych szkoleń zamkniętych.

 

Zapraszamy do kontaktu z nami i konsultacji na temat szkolenia w zakresie doskonalenia zawodowego dla służby pięter.

Chętnie przygotujemy dla Państwa odpowiednią ofertę szkolenia.

 

Zapytaj o ofertę

 

    Zadzwoń tel. 602 243 808

    lub napisz wiadomość:

    Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe.

    Klauzula informacyjna

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:

    • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr Tomasz Kołodziej z siedzibą w Świeciu, ul. Kiepury 30, 86-105 Świecie, kontakt: daneosobowe@cedeka.pl;

    • podanie danych jest dobrowolne;

    • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych i w celach marketingu bezpośredniego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz art. 2 i 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1219 z późn. zm.);

    • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu żądania ich usunięcia;

    • posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody;

    • odbiorcą danych, poza Administratorem, są podmioty z nim współpracujące, które zapewniają wsparcie techniczne dla wewnętrznych systemów IT;

    • od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tj. 25 maja 2018 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;