Doskonały Recepcjonista – szkolenie dla pracowników recepcji
… bo nigdy nie ma drugiej szansy, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie na gościu
Praca w hotelu polega przede wszystkim na świadczeniu usług przez ludzi dla ludzi. Recepcja określana często jako „serce” hotelu jest miejscem zwykle pierwszego kontaktu z gościem. Odpowiednio przygotowany, profesjonalny personel recepcyjny, który potrafi sprostać potrzebom i oczekiwaniom gości, dbając jednocześnie o interesy i wizerunek hotelu stanowi zatem podstawę do wdrożenia systemu zarządzania jakością usług. Systemu, który w polskim hotelarstwie stał się powszechnie oczekiwanym, wręcz niezbędnym.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:
Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i praktycznych pozwoli na doskonalenie umiejętności obsługi gościa, poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy, wyrobienie poczucia etyki i estetyki zawodowej, zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych.
SZKOLENIE SZCZEGÓLNIE POLECAMY DLA:
Na szkolenie szczególnie zapraszamy pracowników działów recepcji oraz rezerwacji w obiektach hotelowych. Mogą w nim uczestniczyć również kierownicy, menadżerowie, właściciele pragnący pogłębić swoją wiedzę nt. standardów pracy w recepcji, a także osoby rozpoczynające karierę w hotelarstwie.
rezerwacja – organizacja działu lub realizacja przez recepcję
dostępność do oferty hotelu – kanały i źródła rezerwacji
rezerwacje wstępne, zapytania i rezerwacje właściwe
rezerwacje gwarantowane i niegwarantowane
system prowizji i rabatów, prawo do zniżek, programy lojalnościowe
realizacja usług dodatkowych
Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych
charakterystyka typów i profili psychologicznych
charakterystyka potrzeb gościa
zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji gości – reklamacje, interwencje
stosowanie technik pracy i rozmowy z gościem zadowalających obie strony
„granice ustępstw”
techniki sugestywnej sprzedaży
Etyka w zawodzie
Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim
obowiązki hotelu wynikające z Kodeksu Cywilnego, dotyczące rzeczy wniesionych do hotelu
Miejsca i terminy szkoleń, zgłoszenie:
Łódź, nabór ciągły
Cena szkolenia: 690 zł za osobę
obejmuje:
uczestnictwo w zajęciach
2 obiady
przerwy kawowe
skrypt zawierający wiadomości przekazane w trakcie zajęć szkoleniowych
certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w języku polskim i angielskim)
pomoc i konsultacje po szkoleniu
Cena szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem i 2 obiadami: 860 zł za 1 osobę
Cena szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem, 2 obiadami i 1 kolacją: 890 zł za 1 osobę
Uczestnikom szkolenia oferujemy zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych z łazienką, TV, telefonem. W kompleksie hotelowym do dyspozycji pozostają: restauracja, parking.
Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 godzin)
Miejsce szkolenia: Łódź, Hotel (Dokładny adres hotelu zostanie przekazany zarejestrowanym uczestnikom, najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia.)
Przepisy BHP dotyczące temperatury w pracy mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu pracowników. Zarówno osoby pracujące w pomieszczeniach, jak i te wykonujące obowiązki na zewnątrz, mają prawo oczekiwać odpowiednich warunków pracy. W przypadku ich braku pracownik ma prawo do odmowy wykonywania pracy, a pracodawca musi liczyć się z konsekwencjami prawnymi i finansowymi.
Masz niewykorzystany urlop z zeszłego roku i zastanawiasz się czy możesz go jeszcze wykorzystać bądź ile czasu zostało Ci jeszcze na jego wykorzystanie. W poniższym artykule znajdziesz informacje o zaległych urlopach.
Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie, aby zapewnić Ci najbardziej odpowiednie doświadczenia poprzez zapamiętywanie Twoich preferencji i powtarzających się wizyt. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na używanie WSZYSTKICH plików cookie. Możesz jednak odwiedzić Ustawienia plików cookie, aby wyrazić kontrolowaną zgodę.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas poruszania się po witrynie. Pliki cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne zapisuje Twoja przeglądarka, ponieważ te pliki są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może mieć wpływ na wygodę przeglądania.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny. Te pliki cookie zapewniają anonimowe działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny.
Cookie
Czas przechowywania
Opis
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Ten plik cookie, ustawiony przez wtyczkę GDPR Cookie Consent, służy do rejestrowania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Reklama”.
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Analityka”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
Plik cookie jest ustawiany przez zgodę na pliki cookie RODO, aby rejestrować zgodę użytkownika na pliki cookie w kategorii „Funkcjonalne”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Pliki cookie służą do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Niezbędne”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Inne".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Wydajność”.
CookieLawInfoConsent
1 year
Rejestruje domyślny stan przycisku odpowiedniej kategorii i stan CCPA. Działa tylko w koordynacji z podstawowym plikiem cookie.
viewed_cookie_policy
11 months
Plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent i służy do przechowywania informacji, czy użytkownik wyraził zgodę na korzystanie z plików cookie. Nie przechowuje żadnych danych osobowych.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika odwiedzającym.
Cookie
Czas przechowywania
Opis
_gat
1 minute
Ten plik cookie jest instalowany przez Google Universal Analytics w celu ograniczenia liczby żądań, a tym samym ograniczenia gromadzenia danych w witrynach o dużym natężeniu ruchu.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o wskaźnikach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Cookie
Czas przechowywania
Opis
_ga
2 years
Plik cookie _ga, instalowany przez Google Analytics, oblicza dane dotyczące odwiedzających, sesji i kampanii, a także śledzi wykorzystanie witryny na potrzeby raportu analitycznego witryny. Plik cookie przechowuje informacje anonimowo i przypisuje losowo wygenerowany numer w celu rozpoznania unikalnych użytkowników.
_gid
1 day
Zainstalowany przez Google Analytics plik cookie _gid przechowuje informacje o tym, w jaki sposób odwiedzający korzystają ze strony internetowej, jednocześnie tworząc raport analityczny dotyczący wydajności strony internetowej. Niektóre gromadzone dane obejmują liczbę odwiedzających, ich źródło i strony, które odwiedzają anonimowo.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających w witrynach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.