Zarządzanie jakością usług hotelarskich

Miejsca i terminy szkoleń, zgłoszenie:

Łódź, nabór ciągły

Cena szkolenia: 730 zł za osobę

obejmuje:
  • uczestnictwo w zajęciach
  • 2 obiady
  • przerwy kawowe
  • skrypt zawierający wiadomości przekazane w trakcie zajęć szkoleniowych
  • certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu
Cena szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem i 2 obiadami: 890 zł za 1 osobę
Cena szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem, 2 obiadami i 1 kolacją: 920 zł za 1 osobę
Uczestnikom szkolenia oferujemy zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych z łazienką, TV, telefonem. W kompleksie hotelowym do dyspozycji pozostają: restauracja, parking.
 

Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 godzin)

Miejsce szkolenia: Łódź, Hotel (Dokładny adres hotelu zostanie przekazany zarejestrowanym uczestnikom, najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia.)

Zgłoszenie firmoweOsoba indywidualna

    Dane zgłaszającego

    Dane firmy

    Dane do faktury - jeśli inne niż dane firmy

    Dane uczestnika 1

    Dane uczestnika 2

    Dane uczestnika 3

    Dane uczestnika 4

    Dane uczestnika 5

    • Przesłanie wypełnionego formularza jest równoznaczne ze zgłoszeniem uczestnictwa w kursie i zostaje przez nas potwierdzone telefonicznie lub pisemnie.

    • Organizator ma prawo odwołać każdy kurs, na który nie wpłynie zakładana minimalna ilość zgłoszeń. W przypadku odwołania kursu z winy organizatora, wpłacona należność za kurs zostaje zwrócona.

    * Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego.

    Zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U z 2017 poz.1219 z późn. zm.) wyrażam dobrowolną zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr na podany przeze mnie powyżej adres e-mail.

    * Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

    Klauzula informacyjna

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:

    • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr Tomasz Kołodziej z siedzibą w Świeciu, ul. Kiepury 30, 86-105 Świecie, kontakt: daneosobowe@cedeka.pl;

    • podanie danych jest dobrowolne;

    • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych i w celach marketingu bezpośredniego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz art. 2 i 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1219 z późn. zm.);

    • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu żądania ich usunięcia;

    • posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody;

    • odbiorcą danych, poza Administratorem, są podmioty z nim współpracujące, które zapewniają wsparcie techniczne dla wewnętrznych systemów IT;

    • od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tj. 25 maja 2018 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

     

      Dane uczestnika

      Data urodzenia

      Wysyłając formularz potwierdzasz:

      • Przesłanie wypełnionego formularza jest równoznaczne ze zgłoszeniem uczestnictwa w kursie i zostaje przez nas potwierdzone telefonicznie lub pisemnie.

      • Organizator ma prawo odwołać każdy kurs, na który nie wpłynie zakładana minimalna ilość zgłoszeń. W przypadku odwołania kursu z winy organizatora, wpłacona należność za kurs zostaje zwrócona.

      * Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego.

      Zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U z 2017 poz.1219 z późn. zm.) wyrażam dobrowolną zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr na podany przeze mnie powyżej adres e-mail.

      * Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

      Klauzula informacyjna

      Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:

      • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr Tomasz Kołodziej z siedzibą w Świeciu, ul. Kiepury 30, 86-105 Świecie, kontakt: daneosobowe@cedeka.pl;

      • podanie danych jest dobrowolne;

      • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych i w celach marketingu bezpośredniego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz art. 2 i 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1219 z późn. zm.);

      • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu żądania ich usunięcia;

      • posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody;

      • odbiorcą danych, poza Administratorem, są podmioty z nim współpracujące, które zapewniają wsparcie techniczne dla wewnętrznych systemów IT;

      • od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tj. 25 maja 2018 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

       

      Cel szkolenia:

      „Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę.” – Guccio Gucci

      Jakość, to obok ceny, główny czynnik decydujący o wyborze przez gościa danego obiektu spośród konkurencji. Elementy wysokiej jakości obsługi,  to  nie  tylko  czysty pokój i smaczne jedzenie, ale także indywidualne  podejście  do  gościa, profesjonalna reakcja na jego zażalenia oraz kompetentny i zaangażowany personel, który na co dzień bezpośrednio odpowiada za wysoki poziom oferowanych usług. Sprawne zarządzanie jakością stanowi efektywny sposób podnoszenia konkurencyjności obiektu, a co za tym idzie przychodów firmy oraz poziomu zadowolenia i lojalności gości.
      Celem szkolenia jest zapoznanie osób nadzorujących proces obsługi z przyczynami spadku jej jakości oraz sposobami i praktycznymi narzędziami zarządzania jakością, które można wdrożyć w hotelu.

      Adresaci szkolenia:

      Szkolenie  dedykowane  jest kierownikom  liniowym (szefowie  działu,  asystenci,  superwizorzy) i managerom  obiektów hotelowych.
       

      Metodyka zajęć:

      Wykład, dyskusja, praca w grupach, analiza przypadków.
       

      Zakres tematyczny szkolenia:

      1. Obsługa gościa:
        • etapy i istotne elementy obsługi,
        • kontakt z gościem,
        • personalizacja obsługi.
      2. Standaryzacja obsługi:
        • podział i funkcja standardów,
        • standardy a kategoria hotelu,
        • procedury pomocnicze.
      3. Kontrola jakości:
        • przyczyny zakłócenia jakości,
        • obszary badania,
        • metody,
        • analiza wyników badania.
      4. Zarządzanie reputacją obiektu:
        • pozyskiwanie opinii,
        • profesjonalna reakcja na zażalenia gości.
      5. Czynnik ludzki i rola personelu:
        • kształtowanie kultury organizacyjnej,
        • organizacja szkoleń,
        • zarządzanie przez cele,
        • motywowanie i coaching,
        • praca zespołowa i komunikacja,
        • dobór pracowników.